Post by georijitipi on Feb 9, 2022 10:36:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Touchgrind BMX ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Touchgrind BMX IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer resurs ▞▞▞
▞▞▞ Touchgrind BMX 2022 version ▞▞▞
Sämsta spelet någonsin
Detta spel är väldigt roligt, särskilt i slow motion-läget. Det finns en mängd olika fästingar och flera cyklar du kan låsa upp!
Läs Common Sense Medias Touchgrind BMX 2-recension, åldersgräns och föräldraguide. ... iPhone, iPad; gratis med mikrotransaktioner; Actionspel.
Varför måste man köpa banor?
Man borde kunna åka bakot annars 1000 BIG BOB JR av 10 BIG BOB JR
Det var ett bra spel men jag försöker svepa och det fungerar inte för mig
tariq12354xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Det här spelet borde vara med i EM i spel
Det är ett bra spel men om du kan göra världarna fria skulle det vara vetter plsss
den rör sig inte när jag gör tricks
Jag kan inte ladda ner denna eller 2 spel.
absolut skräp jag satte två fingrar på cykeln som det sa och cykeln ville inte röra sig jag var tvungen att använda den som en skateboard, det var det enda sättet den skulle röra sig på så gör den där den fungerar direkt på telefoner😠😡😤
Svårt att spela
Touchgrind BMX Sports csp
Det är dåligt eftersom det är omöjligt att få 80000 och 20000000 det är för svårt att kontrollera tricken är för långsamma det är omöjligt att få alla cyklar och cykeln är långsam 🔥🔥🔥💥💥💥😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤 😡😡😠😠😠😠😠😠🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬👿👿👿👿👿👿👿👌🍆🍆🍆🍆💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢🖕🖕🖕🖕🖕
Touchgrind BMX Sportspel gdh
Spelet är superkul. Och det är lite svårt att spela, för när du försöker göra ett trick är det något som bara doserar det du ville göra men det gör det inte. Och jag gav den 5 stjärnor för att den är superkul och utmanande.
Sonic CD Classic Veiksmas pol
Touchgrind BMX Αθλήματα fdn
Hör av mig, jag har haft den fullständiga versionen ett tag nu. Jag vet inte om det är så här med den begränsade versionen, men det finns inga annonser. Fantastisk. men anledningen till att jag sätter 4/5 stjärnor, jag gillar inte annonser, men jag tycker att det borde komma en annons då och då (inte var femte sekund förstås). Jag tycker bara att illusionslaboratorier borde få lite extra pengar från annonser. Vissa hatar förmodligen idén, men det gör jag verkligen inte. Hur som helst fantastiskt spel 12/10, men bara snälla, ge er själva lite extra pengar från annonser.
Jag har aldrig spelat ett spel som kraschar så mycket som det här gör! Varje gång jag hoppar och landar blinkar det vitt! Jag rekommenderar INTE detta spel
Kan inte komma på ett sätt att göra utmaningar. Jag tror inte ens att någon som precis startat spelet kunde komma på något annat än ett barsnurr.
Jag gillar spelet väldigt mycket men lägg till tutorials till de saker du måste göra för adrenalin och nästa sak jag skulle vilja lägga till är normal skatepark och fotjam
Den är kul. Man får tricksa mycket. Men man får inte köra fritt vad jag vet.
Lo l Dd D D D S S D D D D Dd
Bast!
Jag hatar det här spelet. Eftersom det är omöjligt att ändra kartan till en större måste du betala för att få en större karta.
Det här spelet är inte dåligt antar jag, men det finns inte tillräckligt med nivåer och jag kommer inte att betala för resten, det är dumt så jag avinstallerar det nu!
SÄMST NI BORDE ALDRIG INSTALLERA DETTA SPEL SÄMST
Bra spel men kontrollerna är väldigt svåra
Jag gillade det först men när jag gjorde ett riktigt bra trick skickar det mig tillbaka till början, slösa inte din tid på att spela detta ITS TRASH
spelet ger dig ingenting som det bokstavligen ger dig bara demon som wow wow och jag kan ladda ner som det andra spelet och det är precis som det andra spelet av detta eftersom precis som wow
kan slå nivån
Den som ser detta LADDA INTE LADDA ATT det är en spårare på spelet sa det kan spelet spåra enheten som mitt barn sa tillåt och det hackade hans I-pad och rite vet att det är ett rött ljus på det och det kommer inte att slå på Jag går att berätta för polisen och stämma tillverkaren av det här spelet
Dålig grafik men bra spel det finns ett nytt ute också
Touchgrind BMX 2 - Senaste Versionen För Android - ApkGK ...
Jag älskar spelet och jag minns att jag spelade det när jag var barn, jag minns spelet men det här är bara ett kontantgrepp kartorna brukade vara gratis men nu är det mesta av spelet låst bakom en betalvägg
Jag gillar spelet men när jag loggades IN sa det att jag skulle logga in på mitt konto så jag var tvungen att göra det om igen och det tog ungefär femton minuter att äntligen kunna ladda ner det. Sammantaget är spelet väldigt underhållande.
Det här spelet är ett skräp!🖕 Cykeln är långsam som en snigel. I Touchgrind BMX 2 Cykeln är riktigt snabb! Ladda ner Touchgrind BMX 2, det är bättre! Du kan få 10 miljoner poäng i touchgrind bmx 2! Men du kan bara få 1m poäng på touchgrind BMX vilket är bra. Dessutom finns det inte ens 10 hopp, de är bara 7 eller 8 hopp! LADDA INTE NED DETTA SPEL!!! Utmaningar är 100 % omöjliga!